محتوای مقاله بررسی سرقت ادبی
دانش آموزان آلمانی نسبت به دانش آموزان اسلوونیایی سطح کمی بالاتر از انگیزه برای یادگیری نشان دادند، اما این تفاوت از نظر آماری معنی دار نبود. میانگین پاسخها برای اظهارات فردی با توجه به انگیزه دانشآموز (پایینتر، بالاتر) و معناداری در آزمون برابری t-means در جدول S7 برای دانشآموزان اسلوونیایی و گروه S8 برای دانشآموزان آلمانی ارائه شده است. آنها در هر دو گروه از دانش آموزان با دانش آموزان با انگیزه کمتر، به استثنای جملات 2.1 و 6.6 برای دانش آموزان اسلوونیایی بالاتر بودند.
ابتدا از مدیر تحقیقات MZUNI برای انجام تحقیقات در MZUNI مجوز و مجوز گرفتیم. ما از کمیسیون ملی علوم و فناوری برای انجام این مطالعه در دانلود نرم افزار ithenticate مالاوی از طریق کمیسیون ملی تحقیقات در علوم انسانی و اجتماعی (NCRSH) مجوز گرفتیم. ثانیاً، قبل از شرکت در مطالعه، شرکت کنندگان طی نامه ای از رضایت خود مطلع شدند که شرکت آنها در مطالعه داوطلبانه است. رضایت نامه آگاهانه همچنین به شرکت کنندگان اعلام می کند که حتی در صورت موافقت با شرکت در مطالعه، آزادند در هر مرحله از مطالعه بدون مشابهت یاب رایگان ذکر دلیل انصراف دهند.
همانند یابی
در مطالعات، این اغلب به شکل تنبلی یا همانند جویی تمایل به انجام تکالیف تا حد امکان مؤثر است. اگر دانشآموزان باور داشته باشند که هدفشان ارزشمند است فیلم سرقت ادبی و این فرآیند منطقی است، حداقل میخواهند روی آن سرمایهگذاری کنند. وقتی دلایل را مورد بحث قرار می دهیم، بر موانعی که دانش آموزان درک می کنند تمرکز می کنیم. ما در مورد اثربخشی بحث کردیم و در مورد کارتهای اسناد فکر کردیم. ما درباره راههای مقابله با فشار وظایف عقبافتاده صحبت کردیم و وقتی او پیشنهاد کرد «کمک بگیر»، از پاسخ او خوشحال شدم. در فراتر از تحلیل ادبی، آلیسون مارکتی و ربکا اودل استدلال میکنند که تحلیل دانشآموز زمانی واضحتر و معتبرتر است که دانشآموزان از شور و اقتدار ناشی از نوشتن در مورد حوزه تخصصی خود برانگیخته شوند.
استفاده رایگان از ithenticate
عوامل دیگری که بر سرقت ادبی تأثیر می گذارد، وسوسه و فرصت هستند. سرقت ادبی توسط دانشآموزان آسانتر و جذابتر است، زیرا اطلاعات از فایل نتیجه مشابهت یابی طریق اینترنت و موتورهای جستجوی آنلاین در دسترس قرار گرفتهاند و یافتن و کپی کردن اطلاعات را سریعتر و آسانتر میکنند. علاوه بر این، برخی بر این باورند که از آنجایی که اینترنت رایگان است و برای همه آزادانه در دسترس است، کپی کردن از اینترنت نیازی به ذکر یا انتساب ندارد [34]. برای برخی از دانشآموزان، مزایای سرقت ادبی بیشتر از خطرات آن است، بهویژه اگر فکر میکنند احتمال دستگیر شدن کم است یا اصلاً iranpaper.ir/blog/investigate-plagiarism-with-ithenticate/ وجود ندارد و اگر دستگیر شوند، مجازات کمی وجود دارد یا اصلاً مجازات نخواهد شد.
پلاگریسم
استفاده از منابع دیگر و قرار دادن ایده های خود در رابطه با آنها غیر ارادی است. توسعه این مهارت ها در دانلود نرم افزار ithenticate دوران کالج نه تنها به شما در ایجاد دوره ها، پایان نامه ها، پروژه ها و امتحانات بهتر کمک می کند، بلکه پایه معنوی شغلی آینده شما را نیز پایه ریزی می کند. نقل قول کلمه به کلمه (کلمه به کلمه) بدون منبع صریح، نقل قول ها باید همیشه با استفاده از علامت نقل قول یا تورفتگی به این صورت شناسایی شوند و منبع را به طور کامل ذکر کنید. همیشه باید برای خواننده روشن باشد که کدام بخش کار مستقل شماست و کدام بخش ایده و زبان را از منابع دیگر وام گرفته اید. بهترین راه برای جلوگیری از سرقت ادبی، یادگیری و به کارگیری اصول عملکرد آکادمیک خوب از همان ابتدای کار در دانشگاه است. اجتناب از سرقت ادبی فقط به این معنی نیست که مطمئن شوید همه منابع صحیح هستند یا به اندازه کافی کلمات را تغییر دهید تا محققان متوجه تفسیر شما نشوند.
سایت سرقت ادبی
مکدونالد و کارول (2006) پیشنهاد میکنند که دانشگاهها باید بهطور مداوم آنچه را که سرقت ادبی است تعریف کنند و نحوه برخورد با هر شکل را از نظر عمق و تحریمهای مربوطه بیان کنند. استفاده از نرم افزارهای تطبیق متن مانند Turnitin نیز در تشخیص آثار آکادمیک مشکوک به سرقت ادبی مفید است. طبق مصاحبههای بعدی با کارکنان دانشگاهی، یکی از دلایل رایج سرقت ادبی دانشجویان در MZUNI این است که «کپی و پیست کردن» محتوای آنلاین چقدر آسان است. بسیاری از اعضای هیئت علمی متوجه می شوند که دانشجویان برای رعایت مهلت های مقرر، گرفتن نمرات خوب یا فشارهای دیگر و یافتن محتوایی در اینترنت که می توانند به سادگی «کپی و چسبانده شوند» تحت فشار دائمی هستند. یافتههای مشابهی توسط سایر مطالعات گزارش شده است، که همچنین نشان دهنده درک ضعیف دانشآموزان از سرقت ادبی است. (2012) دریافتند که فارغ التحصیلان اخیر درک بسیار ضعیفی از معنای سرقت ادبی دارند و در نتیجه اکثر دانشجویان به سرقت ادبی در گذشته اعتراف می کنند.
ithenticate iran
حدود 33 درصد از دانش آموزان مورد مطالعه به طور متوسط ithenticate دو ساعت یا کمتر در روز را در اینترنت و حدود یک چهارم به طور متوسط بیش از پنج ساعت در روز سپری می کردند. در حالی که هیچ بهانه ای نمی تواند نقض اخلاقی را کاهش دهد، درک اینکه چرا دانش آموزان سرقت بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی ادبی می کنند می تواند به معلمان کمک کند تا راه هایی را برای کاهش احتمال سرقت ادبی در کلاس خود در نظر بگیرند. در مصاحبههای بعدی، برخی از اعضای هیئت علمی پیشنهاد کردند که دانشجویان ممکن است در موارد جدی سرقت علمی مقصر باشند، اما ممکن است محققان به دلیل حجم کار، سرقت علمی را تشخیص ندهند. در این راستا، اکثر محققین استفاده از نرمافزار تطبیق متن را توصیه میکنند که علاوه بر تشخیص سرقت علمی، به دانشجویان کمک میکند تا کار خود را قبل از تحویل به دانشکده بهبود بخشند. این یک ملاحظات مهم است زیرا بر اساس تئوری یادگیری شناختی اجتماعی، دانش آموزان می توانند رفتار مناسب خود را سامانه مشابهت یاب رایگان از طریق یادگیری خودراهبر از طریق مشاهده خود و فرآیندهای قضاوتی در نظر بگیرند (وولفولک 2007).
iranpaper.ir/blog/investigate-plagiarism-with-ithenticate/
wikipedia